Inschrijven nieuwe patienten
Inschrijven als nieuwe patiënt?
Op dit moment schrijven wij geen
nieuwe patiënten in
Als u zich wilt inschrijven als patiënt in onze huisartsenpraktijk dan kunt u hieronder de inschrijfformulieren vinden. U kunt deze afdrukken, invullen en bij onze praktijk inleveren. U kunt deze formulieren niet online invullen, maar wel downloaden, invullen en aan ons mailen.
Bij het wisselen van een huisartsenpraktijk hoort de inschrijving in de nieuwe praktijk, maar ook de uitschrijving bij uw oude praktijk goed geregeld te worden. Dit is met name van belang omdat zorgverzekeraars namens u de betalingen aan de huisarts verrichten. Het moet dus voor iedereen duidelijk zijn waar en wanneer u staat ingeschreven. Dit voorkomt problemen.
Graag verzoeken wij u de gegevens op het inschrijfformulier en verklaring inschrijving nieuwe huisartsenpraktijk in te vullen, te ondertekenen en aan ons te retourneren.
Wilt u bij uw inschrijving de volgende zaken meenemen/meesturen:
- Ingevulde inschrijfformulieren van uzelf en evt. medebewoner(s)
- Een kopie van uw identificatiebewijs (paspoort, rijbewijs, identiteitskaart)
- Een kopie van uw zorgverzekeringspas.
Zonder bovenstaande informatie kunnen wij uw inschrijving niet in behandeling nemen.
U bent verplicht een zorgverzekering (zogenoemde basisverzekering) af te sluiten als u in Nederland woont of werkt. Zonder basisverzekering kunt u zich bij ons niet inschrijven als patiënt.
U bent zelf verantwoordelijk voor uitschrijving bij uw vorige huisarts en de overdracht van uw medisch dossier. Mochten er vragen of onduidelijkheden zijn dan kunt u hiervoor terecht bij de doktersassistente.
U kunt de formulieren downloaden door op onderstaande knoppen te klikken
(let op: er zijn drie formulieren! U dient die afzonderlijk te downloaden)